Guld

Ritade en guldfisk och la på färg i photoshop! (använde referenser)
 

Idag/ikväll ska jag möta upp Adam, Hannah, och Tae Hwan i Gangnam för att äta middag, och efter det drar vi till Namsan Tower! Inatt sover jag hos Hannah, och imorgon ska jag på bio med Bum.
mormor

Blir så glad att du ritar!
Man kan verkligen se dimentionen på guldfisken..
Jag har kollat upp Namsan Tower och Gangnam så jag vet vart du har tillbringat lördagen.
Inga små ställen precis!!
Det är verkligen moderna arkitekturer och modemedvetet.
Det blir inte lätt att komma till lilla Bollnäs
efter den puls som finns där.
Men det är nog skönt med lugnet här och att få varva ner lite åtminstonde ett bra tag framöver.
Den rena luften och sjöarna.
Mamma ,Alice o"Bip" var i tidningen idag.
De var också med i Mitt Nytt på lokalradion.
Får se om någon hör av sig.
kraaammmaaarrr
mormor

Svar: Hehe, det är väldigt stor skillnad på Joam och Seoul, så det går nog ok.Kram!
None None