Grillnatta

Tjohej!
Igår vaknade jag vid 10, gjorde typ ingenting fram tills 14, jobbade till kl 19. Det var supervarmt dom första timmarna på jobbet, så jag hade helst gått hem och duschat och bytt kläder, men igår var det ju Grillnatta här i Bollnäs så jag gick dit istället och mötte upp lite kompisar + Taine. Vi käkade på Roy's, mötte upp mer folk, åkte en karusell, gick runt, provade glasögon, gick runt i olika affärer, åt glass, fikade i en dubbeldäckare från London. Trevligt trevligt! Vid 22.30 cyklade jag och Taine hem.
Före jobbet, vem vet hur förjävlig jag såg ut senare? Haha nämen förhoppningsvis såg jag inte alltför risig ut.
Utsikt från cafébussen~~
Karl och Frida (inte våra burkar på bordet mamma :) )
Jag och Taine delade på en äppelpaj. En sån vill jag baka nån dag, hembakat är ju bäst!
Bussen~
mormor

Tror inte att du kan se "för jävlig ut) någonsin!
Kul med dubbeldeckaren.
Själv var jag nere lite tidigare med faster Karin och "gjorde stan",avslutade med en glass ute vid Symfoni.
Kramar/mormor

mormor

Tror inte att du kan se "för jävlig ut) någonsin!
Kul med dubbeldeckaren.
Själv var jag nere lite tidigare med faster Karin och "gjorde stan",avslutade med en glass ute vid Symfoni.
Kramar/mormor

Svar: Vad mysigt!Kram
None None