Skräddare

Idag vaknade jag sent, åt min kära havregrynsgröt med äpple och kanel till frukost, kollade lite på TV, och sen har jag i princip ritat tills nu. Avbröt mitt ritande för att äta och för att skypa med mormor och morfar. Har inte haft inspiration på länge, men idag kom den med ett brak!
Lite småkrafs~ När det kommer till hundar/vargar/vaddetnuär så har jag ingen aning helst om vad jag ska rita. Antingen blir det bara ett tråkigt huvud eller en hund som står eller sitter, uuuggghgh.
En tjej som står i underkläder och vattnar/plockar blommor i vattnet, för vem brukar inte göra det liksom.
Har skissat en massa mer, men då är det mest bara kroppar som jag har använt referenser till i träningssyfte. 
 
Nu orkar jag inte rita nå mer, men jag hoppas att inspirationen inte går och gömmer sig i flera månader till :(
Om nån timme ska jag skypa med familjen, och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra innan jag blir trött (det vill sägar runt 2-3). Kollar nog på en film~
 
Imorgon ska familjen åka till.. farmor, eller nån, idk, och fira "Lunar new years" (vet inte vad det heter på svenskaaaa). Tror vi ska sova över?? IDK jag är ganska förvirrad över det hela, men euh jaa det blir väl trevligt hoppas jag! 
 
hundar - korea - lunar new years - människor - rita - rotary - skisser - skype - sydkorea - utbytesstudent
mormor

Vad du är grym på att rita Elsa!Alla bilder är så uttrycksfulla.Vattnet som strilar ur vattenkannan,korgen,du bara vet hur allting ser ut och kan rita det!Jag blir faktiskt lite avundsjuk.
Hoppas att inspirationen fortsätter!
kraaaaaaaaaamar
mormor

Svar: Tack mormor!Kramar
None None