Halva tiden

När jag skypade med mamma och pappa så kom vi fram till att jag inte ens har 6 månader kvar här .WHAATATATATASSTATDSFSJBDFDNFDGN. Jag som inte är sådär jättebra på matte trodde att jag hade sisådär 7 månader kvar.. 〜( ̄▽ ̄〜)
Nämen OJ vadå näe hallå, halva min tid här har gått. Halva. Halva kvar. NÄE.
Känns som om jag varit här i en evighet, men halva tiden känns alldeles för länge. Kan inte fatta att om lika lång/kort tid så är jag hemma igen, i vardagen, där allt är som vanligt, allt fortsätter som om jag inte varit borta i ett främmande land helt ensam i ett år.
 
Tiden som är kvar ska jag;
Åka till bl.a Filippinerna (NÄSTA VECKA), Japan, Busan, Jeju-do
Plugga STENHÅRT och bli boss på koreanska
Gå på minst en k-pop konsert
SHOPPAAPAPAPA
Lära mig laga koreansk mat
Plugga lite till
Träffa familjen som kommer hit i april!!! WOOOHOHOHOHOH omg så snart
gråta när alla åker hem innan mig
Ha en fortsättning som förhoppningsvis är allt som första delen varit och så mycket mer!
 
 Spelade biljard en gång
Var på ING-conference och träffade massa folk, bl.a Signe da svensk
Dansade inför massa Rotaryfolk på distriktskonferensen
Åkte till Seoul med alla utbytisar
 
Jag åker hem runt 20 juli, hoppas att tiden inte går alltför fort.. (förutom när jag går i skolanㅋㅋㅋㅋ)
filippinerna - japanska - korea - koreanska - resa - rotary - seoul - sydkorea - utbytesstudent
mormor

Du har verkligen varit med om mycket det det här halvåret och det återstår en hel del äventyr innan du lämnar landet som du skriver.Det måste kännas underbart att familjen kommer ner och du får dina efterlängtade KRAMAR!
Vi ser framemot 20 juli!
kramar
mormor o morfar o Malva

Svar: Jag ser väldigt mycket fram emot det!!Jag ser fram emot att komma hem samtidigt som jag inte gör det, blandade känslor!
Kramar
None None