Tisdag

Hejhejhejhej såhär såg jag ut idag ( ´ ▽ ` )ノ
Hade på mig en tröja jag köpte för ett billigt pris när jag och Emily var i Hongdae~
Idag hade vi koreanska klass i Suwon, tog med mig Bum dit! Alla älskar honom, hehe :3 Är så himla tacksam att jag hittat en kompis som han här, vet inte vad jag skulle gjort om inte han fanns!
Efter klassen gick vi ett par stycken till Baskin Robbins och åt glass och pratade i ett par timmar. När jag skulle ta bussen hem träffade jag på några tjejer från skolan, så åkte tsm med dom. Vi pratade på vägen; dom på engelska och jag på koreanska, haha.
 
När jag kom hem åt jag, tog en springtur, duschade, och nu ligger jag här! Tror nog jag ska titta på en film(-^〇^-)
dodo

Hej där! Du verkar att ha fullt upp o ser ut att må bra? Här är väl allt som vanligt. Kul att du har så många vänner. kramar dodo

Svar: Jag har ganska fullt upp och mår bra!Kram
None None

mormor

Åh vad jag skulle vilja krama om dig när jag ser din bild!
Har du ingen bild på Bum? Vore trevligt att se din bästa vän.
Kramar
mormor

Svar: Har redan haft bilder med han på bloggen, men kan se om jag kan ta en ny nån gång!Kram
None None