Sammanfattning av mitt 2014 Jul-Dec

Juli
Jag åkte ner till Sveriges södra delar och hälsade på släkt och mamma som var på kurs.
Jag jobbade en hel del, först agerade jag jordgubbsförsäljare och sedan assistent.
Återförenades med kompisar, bl.a bro <3
Augusti
Gick på många konserter i Freluga.
Jag åkte till Tänndalen med Taine, Matheus, och Matheus värdpappa. Vi åt gott och vandrade på fjällen.
Jag fick flyga flygplan över Bollnäs samt styra själv. Mycket lättare än jag trodde haha.
September
Jag och familjen åkte till denna vackra plats: Rhodos.
Bröt från min mångåriga trend som blondin och färgade håret brunt. Här nånstans bytte jag även klass och program från IB till Samhällskunskap
Oktober
 Jag och Taine åkte ner till Stockholm för att hälsa på Yu Jin <3 
Firade halloween x2
November
Jag och syster gick med i en modevisning med ganska alternativa kläder. Hade ångest i flera veckor innan visningen, ville absolut inte vara med.
December
 Spelade innebandy i skolans turnering.
Firade en fin jul med familj och släkt. 
 
Egentligen kanske det inte hänt så jättemycket under det senaste halvåret, men för mig är det ändå en stor skillnad. Jag har bytt klass två gånger och i och med det fått nya,fina vänner. Jag saknar Korea, men har också accepterat att jag nu är i Sverige. Nyåret ska firas in med massa vänner.
 
Jag hoppas att 2015 blir ett bra år, har redan nu minst 2 resor att se fram emot. Tar tyvärr inte studenten som resten av min årskull, men det känns ändå ok!
mormor

GOTT NYTT ÅR ELSA!!
Vilken fin,trevlig och rolig sammanfattning du gjort av år 2014,
kramar/mormor

Svar: Gott nytt år mormor! <3kram!!
None None

Cenny

GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING!

Jag hoppas att 2015 blir minst lika fantastiskt och innehållsrikt!