Full rulle

På flygplatsen! Ser störd ut för jag grät :D
Torsdag:
Vi åkte från flygplatsen till hotellet, på kvällen åt vi middag på Ba Pool och sen åt vi glass på BaskinRobbins.
 
Fredag:
Åkte till Joam, besökte skolan (KAOS, alla skrek och skulle titta, familjen tyckte det var jättekul), tog en promenix runt i Joam, familjen tog en tupplur (jetlag), vi åt middag tillsammans med appa, Gun Mo, Yu Jin, + min gamla värdfamilj.
Lördag:
Vi tog oss från Suwon till Baran med hela vår packning (vi skulle byta hotell till ett annat), vi åt lunch tillsammans med familjen i Hyangnam.
Vi åkte till Jebu-do (samma ö som jag åkte med gamla appa till i september nån gång): Vi matade fiskmåsar, gick  runt, hade det trevligt.
Vi åt middag på en restaurang som hade massa djur på baksidan (hundar, kaniner, höns, nykläckta kycklingar, killingar). Efter det tog sig familjen från Joam till vårt nya hotell i Doksan (område i utkanten av Seoul). Efter en del förvirring och irritation blev vi räddade av en kille som egentligen jobbade, men han såg hur förvirrade vi såg ut och kom fram och frågade om vi behövde hjälp! Hero of the day :D
 
Just nu ligger familjen och tar en sovmorgon, men jag kan inte sova så istället passade jag på att skriva ett inlägg. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog kul!~~
 
mormor

Vad bra att du var vaken så vi fick se hur ni har det.Så mysiga bilder!
Trevligt att din tidigare familj också fick träffa dina kära.Mat mat på många fat,det ser faktiskt gott ut.Vilken tur att det finns hjälpsamma människor.
Ha nu en fortsatt mysig vecka!
Hälsa de dina
kramar till er alla
mormor

Svar: Kramar!
None None

Fanny

Hallloooooooooo! Whaaaa, gud vad roligt att din familj har kommit! Hoppas du har det great och great och jätteroligt wha! :3 Vi tänkte bara fråga om du ska på Närcon i sommar? :D Jag har för mig att du sade att du kommer hem i början av typ Juli? Eller är det senare?
~ ~

Svar: Jag vill gå på närcon!!! När är det?? Jag ska jobba i sommar, men vet inte när det är än :3 Kommer hem i början av juliii~~~~
None None