Bilder från igår

Dong Yeob skickade lite bilder från igår så här kommer en bomb!
 
 
 
 
lotteworld - rotary - seoul - sydkorea - utbytesstudent
mormor

Oj ,oj vad du varit med om på söndagen,inte dåligt!
Fam,ser ut att vara trevlig och roligt med alla bilderna,det verkar ju hur stort som helst.
Vilka häftiga konstverk de måste du väl gillat att se.Det var otroligt häftigt just med spegeln där du står,i morse när jag gick i skogen med Malva tänkte och funderade jag lite på vad jag skulle kunna ha för motiv på tavlorna som jag ev skall göra,

och du vet att en av de sista jag gjorde var ju ett öppet skåp där det kom en liten flicka gående utför en trappa.Kom på att kanske göra en spegel som visar en annan person än den som tittar.Så när jag kommer hem och ser din blogg blir jag helt förstummad,otroligt eller hur!
Detta gör att inspirationen förhoppningsvis kommer.
kramar
mormor

mormor

Hej igen,
vilken fin bild på dig Elsa,och pappan ser verkligen snäll och trevlig ut.
Har precis bakat kanelbullar,Mattias och småkillarna
kommer kanske hem på torsdag,de vill säkert ha bullar.
kram kram
mormor

Svar: Ja, han är jättesnäll! Hälsa till dom från mig.Kram
None None