Spenderade pengar

Köpte två album när jag var med Hannah och Mari i Pyeongtaek. Trodde dom skulle vara ganska dyra, men euh näe. 12,000 W (~70 kr) för Block Bs "Very good", och 19,000 W (~112 kr) för U-KISS "Collage"
Mina nya fina skor ( ´͈ ॢꇴ `͈ॢ)・*♡
 ⊹⋛⋋( ՞ਊ ՞)⋌⋚⊹
Parfym i lite annorlunda form, så söt heheheh
Gosigaste halsduken i världshistorien(づ ̄ ³ ̄)づ
 
Detta är några inköp jag gjort senaste tiden (inte alla..). Hahahah ok jag köper alldeles för mycket saker men whateverrrrr jag kom inte hit för att spara pengar (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Lisa Zakrisson

Vill se meraa! Och skorna och halsduken kanske du kan låna ut till mig, hrm? ;) Fortsätt ha det bäst, Elsa! Saknar dig

Svar: Kanske du får det nån gång :))) Hehe, kom hit så hittar du massa liknande saker väldigt billigt!! Kommer köpa ihjäl mig.. Du med, saknar dig också!
None None

mormor

Snygga skor kängor Elsa,är det en huvtröja den med vingar?
Det är väl huvudsaken att pengarna räcker och inte tar slut.Det är ju alltid kul att shoppa!Du behövde ju skor och en skön halsduk eller hur.
Kramar
mormor

Svar: Yesbox! Jaa, vinterkläder behövs!!Kram
None None

Lelle

ge mig dina album aeghegajehg
U-KISS's she's mine som kom idag är as bra ggahaghawgfhg men saknar lilla dongho~ ;___;;;;

Svar: ehehehe!!MEN OMG AJS HÅR SÅ FULT. men uhuhu dongho :((
None None

Anonym

eller rättare sagt så kom den igår buthyeajh

Lelle

(Ok den kanske inte kom i förrgår men okokokwhatever)
HAHA JAG VETTT MEN ELI ÄR DÖ SNYGG GRÅTER
kevin och kiseop är också mumss