Ett berg

Jag och en lärare till WEE-klassen, hon är jättesnäll!
Igår efter lunch fick jag vara med WEE-klassen, vi gick till det lilla berget som ligger bakom skolan. Det var jättemysigt, WEE-klassen är så söt (´⌣`ʃƪ)
 
Idag fick vi prova på första hjälpen i skolan, nästa vecka ska vi tydligen ha någon tävling i det också?? Annars hade vi våra två idrottlektioner ute, och vi spelade inte badminton! Först spelade vi baseboll, och sen spelade vi fotbollsbaseboll. Trevligt trevligt. Sista lektionen fick vi sova i en kvart också :DDDDD Är så himla trött hela tiden, behöver verkligen sova ut. Senaste dagarna har jag sovit mellan nästan varje lektion..(◡‿◡✿) 
 
Imorgon har vi klubb, och jag har bestämt mig för att byta. Mår dåligt när jag tänker på klubbtiden, och så vill jag inte ha det! Ska byta till bakarklubben (som jag inte visste fanns fören idag) Omg, som jag har saknat att baka/laga mat. Jag vill jättegärna lära mig att laga koreansk mat, så jag hoppas på att det inte bara är bakning som gäller.
baka - baseboll - berg - dans - joam - laga mat - rotary - skolavslutning - sydkorea - utbytesstudent
mormor

Hej igen godingen,
har ni skoluniformen när ni har idrott också? Bra att hålla igång kroppen i alla fall.Så får du äntligen möjlighet att baka!Det finns kanske en klubb för matlagning också om det nu inte ingår i bak-klubben.Hoppas på det!
kramar
mormor

Svar: Hej,Vi använder andra kläder på idrotten, typ shorts och t-shirt ^^
Jaa, det känns jättekul! Tror vi gör lite av varje, men är inte säker.
kram
None None