Meh

Har inga bilderrrr, sorry
I lördags var jag i Seoul med Hannah och Mari + gamla utbytisar och åkte skridskor och sjöng lite på noraebang. Igår gjorde jag ingenting, och idag har jag varit produktiv som bara den. Var i eommas hagweon fram tills kl 6 och pluggade, klippte håret, åt middag, åkte hem till Kind imo och tränade, kollade lite på film med eomma och appa, och nu sitter jag här.
Imorgon åker jag iväg med familjen i nån dag, vet inte riktigt vart vi ska eller vad vi ska göra.
 
Ses nästa år!! (hahah oh god no) men aa
mormor

Vad kul att åka skridskor,dessutom iSydkorea!
Vad är hagweon?
Imo, är det mostern och vad vad tränade du?
Usch vilken frågvis mormor du har!
Jag är ju så nyfiken på hur ditt liv långt där borta
är.
Förlåt mig.
Hoppas att det blir trevliga dagar m.familjen!
NYÅRS-KRAMAR
mormor o morfar
(tänker på dig varje dag)

Svar: Hagweon är som skola efter skolan typ. Fast det tillhör privatpersoner och man betalar pengar för att gå dit.Imo är ena mostern och hon har lite träningsgrejer hemma så jag sprang och cyklade
Kramar!!!
None None