Underbara

Två lappar jag fick från Yu Jin, hon är så söt och snäll ksjhdksjhd ヽ(;▽;)ノ
Alla är så snälla och jag vill bara krama om dom och säga hur mycket jag gillar dom och vilket fantastiskt jobb dom gör. Många bor på skolan och då tvingas dom plugga till kl 00:00, jag förstår verkligen inte hur dom klarar det. 
 
Idag har det regnat och åskat massa :(((((((((( Superhöga muller och massa blixtrar HOW ABOUT NO. 
Men idag hade vi klubbtid de två sista lektionerna! Jag var med dansklubben, KJSHDKAJHSD jag suger. Dom var tvugna att visa stegen massa gånger för att jag skulle komma ihåg ;__; Jag vill vara med i dansklubben samtidigt som jag inte vill, det känns som att jag förstör för alla andra.
 
Fick även reda på idag att jag inte får följa med till Suwon imorgon? Lärarna tycker att det kan vara för "farligt". What
mormor

Forsätt dansa Elsa!
Alla är nya från början och du lär dig snabbt, du har rytmen i blodet, sjung o dansa Elsa, du kan!
Kramisar
mormor

Svar: Kram!
None None