Ris

Dagens middag: ris m. risblandning i tofuhattar el. rullat som bollar. Enkelt, men väldigt gott! Vi käkade kiwi också mmmmmmmmm.(✿ ♥‿♥)
 
Youngim fick mig att göra "Gwyomi" och "Buingbuing" imorse, oh god det var så pinsamt. Sen vill alla veta om jag har en pojkvän eller om jag vill ha en pojkvän och vilka jag tycker ser bra ut. Det är så pinsamt när dom frågar typ "DO U THINK HE'S HANDSOME???" och personen i fråga står typ en meter bort och hör allt \(///Σ///)\ OCH EXTRA PINSAMT ÄR DET OM MAN VILL SVARA NEJ. Annars så var skolan jättetråkig (förutom rasterna), fattar ingenting om nånting nånstans så jag sitter och sitter.
 
Meeeen imorgon ska jag och appa på ett Rotarymöte i Suwon! Woho jag kommer få träffa andra utbytesstudenter, och även få mer info om lektionerna i Anyang. Tyvärr ska Signe inte komma, så jag får inte träffa henne :(
ris - sydkorea - tofu
Signe aka. Singus Koreaus

Hahaha, åhgud, aklla frågar hela tiden om vem som ser bäst ut. Jag kör på den metoden att ALDRIG välja någon, och om någn frågar om dom är handsoma så säger jag alltid ja ^^ Haha både på gott och ont!!

Svar: Haha! Jo, jag försöker också snigla mig ur på något sätt xD Jag svarar ofta typ "I don't know" :))
None None

mormor

Hej goa Elsa, det är så kul att läsa din blogg,det betyder så mycket för oss.Hoppas att du fortsätter,det är det bästa som händer under dagen. Men du får inte känna någon press,absolut inte!
Vad betyder gwyomi o buingbuing?
Roligt att du får träffa andra utbytes-studenter.
Kramisar
mormor

Svar: Hej, jag kan inte riktigt förklara vad det är, det är lättare att visa :)Kram!
None None