Påväg

Hejhej!
Idag har varit sorglig. Jag vaknade tidigt och fixade med massa grejs, sen åt jag sushi med Emma. När sushin var uppäten var det dags att säga hejdå och det var jobbigt, jag kommer sakna henne en väldig massa. Sen var det dags att säga hejdå till min syster och mormor och morfar, grät en massa där också. Sen efter det åkte vi till min brors jobb och grät lite till (jag kommer sakna er otroligt mycket, jag älskar er och hoppas ni får ett toppenår!). Seeen bar det av mot Arlanda där åt jag och mamma sushi (sushi till lunch och middag, varför inte?) och så åt vi frozen yoghurt också, mums!
Sen hämtade min värdsyster+ hennes värdpappa upp oss och och vi åkte till Sigtuna och tog en promenad. Det var jättekul att träffa min värdsyster men tyvärr var det lite svårt att kommunicera, hennes engelska är inte den bästa. Efter skjutsade dom oss till hotellet och det var Rotarymöte direkt, jag kände mig lite felt klädd (alla hade sina kavajer utom jag). Det var lite kvällsmat/fika efter men jag och mamma stannade inte så länge, så nu sitter jag här på rummet och bara tar det lugnt. Kl 3:00 är det uppstigning som gäller!
 
Jag vet inte om jag kommer blogga inatt/imorgon, det känns inte som att det är en prioritering precis. Nästa gång jag bloggar skriver jag antagligen från sydkorea!!!!